ТЭАРЭТЫКА-МЕТАДАЛАГІЧНЫЯ АСНОВЫ ФАРМІРАВАННЯ АСОБАСНЫХ КАМПЕТЭНЦЫЙ БУДУЧЫХ ПЕДАГОГАЎ СРОДКАМІ АДУКАЦЫЙНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ МУЗЕЯ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

С. Д. ГРЫНЬКО

Аннотация

Асвятляецца праблема падрыхтоўкі высокакваліфікаваных педагагічных кадраў. У якасці аднаго са шляхоў яе вырашэння прыводзіцца выкарыстанне адукацыйнай дзейнасці музея ў прафесійнай падрыхтоўцы будучых педагогаў, што забяспечвае фарміраванне іх асобасных кампетэнцый (каштоўнасна-сэнсавых, грамадзянска-патрыятычных, культуралагічных, здароўезберагальных, асобасна-развіццёвых), якія складаюць аснову грамадзянскасці, патрыятызму, гуманістычнай накіраванасці, а таксама здольнасці да самаадукацыі і самаразвіцця, запатрабаваных у сучасным грамадстве. Выяўляюцца метадалагічныя асновы выкарыстання сродкаў музея ў выхаванні і навучанні студэнтаў педагагічных спецыяльнасцей: падыходы (аксіялагічны, культуралагічны, асобасна арыентаваны, сістэмны, кампетэнтнасны) і прынцыпы іх рэалізацыі.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
ГРЫНЬКО, С. Д. (2022). ТЭАРЭТЫКА-МЕТАДАЛАГІЧНЫЯ АСНОВЫ ФАРМІРАВАННЯ АСОБАСНЫХ КАМПЕТЭНЦЫЙ БУДУЧЫХ ПЕДАГОГАЎ СРОДКАМІ АДУКАЦЫЙНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ МУЗЕЯ. Вестник Полоцкого государственного университета. Серия E. Педагогические науки, (7), 2-7. извлечено от https://journals.psu.by/pedagogical/article/view/1426
Выпуск
Раздел
Педагогика

Библиографические ссылки

Stoliarov, B.A. (2004). Muzeinaia pedagogika. Istoriia, teoriia, praktika [Museum pedagogy. History, theory, practice]. Moskow: Higher school. (In Russ.).

Iakovlev, E.V. & Yakovleva, N.O. (2010). Aksiologicheskii podkhod v pedagogicheskom issledovanii: sushchnost', znachenie, problemy realizatsii [Axiological approach in pedagogical research: essence, meaning, problems of implementation]. Sovremennaia vysshaia shkola: innovatsionnyi aspekt [Modern higher school: an innovative aspect], (3), 85–92. (In Russ.).

Smirnov, S.D. (2004). Pedagogika i psikhologiia vysshego obrazovaniia: ot deiatel'nosti k lichnosti [Pedagogy and Psychology of higher education: from activity to personality]. Moscow: Аkademiya. (In Russ.).

Zimniaia, I.A. (2005). Obshchaia kul'tura i sotsial'no-professional'naia kompetentnost' cheloveka [General culture and socioprofessional competence of a person]. Vysshee obrazovanie segodnia [Higher education today], (11), 14–20. (In Russ.).

Zimniaia, I.A. (2004). Kliuchevye kompetentnosti kak rezul'tativno-tselevaia osnova kompetentnostnogo podkhoda v obrazovanii [Key competencies as a result-target basis of the competency-based approach in education]. Moscow: ICCPCC. (In Russ.).

Nagorskii, N.V. Muzeinaia pedagogika i muzeino-pedagogicheskoe prostranstvo [Museum Pedagogy and Museum-Pedagogical Space]. (In Russ.). https://library.by/portalus/modules/shkola/readme.php?subaction=showfull&id=1193749079&archive=1194448667&start_from=&ucat=&