SELECTING THE EXPORT MARKET AS A COMPONENT OF INFORMATION BENEFITS FOR EXPORTERS
Article Sidebar
Main Article Content
Abstract
Some manuals being analyzed on the relevance of finding a good methods of selecting export markets. The author describes necessity of developing a method of selecting an export markets that is practically applicable and ergonomic for managers and specialists of enterprises.
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
References
Основы организации экспортной деятельности в малых и средних предприятиях [Электронный ресурс].
Как экспортировать. Пособие для начинающих экспортеров. Часть 1 – Подготовка к экспорту: первые шаги [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.veb.ru/common/upload/files/veb/br/export/mp_p1_r. – Дата доступа: 15.03.2017.
Пособие экспортерам [Электронный ресурс].
Экспорт – шаг за шагом. Ответы на 12 вопросов начинающего экспортера [Электронный ресурс].
В помощь экспортеру: как выйти на внешние рынки? [Электронный ресурс].
Учебное пособие для начинающих экспортеров [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://api.exportedu.ru/api/documents/29/download. – Дата доступа: 15.03.2017.
Памятка белорусскому экспортеру [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://export.by/filemanager/userfiles/pamyatka/pamyatka_exporteru.pdf. – Дата доступа: 15.03.2017.
Most read articles by the same author(s)
- V. VAVILONSKAYA, THEORETICAL ASPECTS OF MARKETING POLICY IN EXTERNAL MARKETS FOR INDUSTRIES, Vestnik of Polotsk State University. Part D. Economic and legal sciences: No. 13 (2016)
- V. VAVILONSKAYA, ANALYSIS OF INDUSTRIAL COMPANY MARKETING POLICY IN THE CONTEXT OF THE CONCEPT «4P», Vestnik of Polotsk State University. Part D. Economic and legal sciences: No. 5 (2017)