ХРАМ У МІФАПАЭТЫЧНАЙ КАРЦІНЕ СВЕТУ ЖЫХАРОЎ УШАЧЧЫНЫ

Авторы

  • Н. А. МІЗЯРСКА Полоцкий государственный университет

Аннотация

У артыкуле разглядаецца роля храма ў міфапаэтычнай карціне свету беларусаў Ушаччыны, семіятычны статус і рытуальныя функцыі якога і сёння маюць вялікае значэнне, у параўнанні з культавымі канонамі хрысціянства.

Библиографические ссылки

Беларуская міфалогія : энцыклапед. слоўн. / С. Санько [і інш.]. – Мінск : Беларусь, 2004. – 592 с.

Запісана Мізярска Н.А. у 2017 г. ад Відзевіч Валянціны Пятроўны, 1953 г.н., у г.п. Ушачы.

Запісана Мізярска Н.А. у 2017 г. ад Власенка Любоў Пятроўны, 1942 г.н., у г.п. Ушачы.

Запісана Мізярска Н.А. у 2017 г. ад Ісаковіч Валянціны Эдуардаўны, 1950 г.н., у г.п. Ушачы.

Запісана Мізярска Н.А. у 2017 г. ад Каваленка Алены Баляславаўны, 1950 г.н., у г.п. Ушачы.

Запісана Мізярска Н.А. у 2017 г. ад Кірпічонак Ганны Іванаўны, 1939 г.н., у в. Баброва Ушацкага р-на.

Запісана Мізярска Н.А. у 2017 г. ад Леановіч Алены Аляксандраўны, 1953 г.н., у в. Пліна Ушацкага раёна.

Запісана Мізярска Н.А. у 2017 г. ад Пашута Веры Фёдараўны, 1968 г.н., у в. Пліна Ушацкага раёна.

Запісана Мізярска Н.А. у 2017 г. ад Сарока Аліны Казіміраўны, 1940 г.н., у г.п. Бешанковічы.

Лобач, У.А. Міф. Прастора. Чалавек: традыцыйны культурны ландшафт беларусаў у семіятычнай перспектыве / У. Лобач. – Мінск : Тэхналогія, 2013. – 510 с.

Полацкі этнаграфічны зборнік. Вып. 1. Народная медыцына беларусаў Падзвіння. У 2 ч. Ч. 2 / склад. А.У. Лобач, У.С. Філіпенка. – Наваполацк : ПДУ, 2006. – 332 с.

Полацкі этнаграфічны зборнік / уклад., прадм. і паказ. У.А. Лобача. – Вып. 2. Народная проза беларусаў Падзвіння. У 2 ч. Ч. 1. – Наваполацк : ПДУ, 2011. – 292 с.

Ходзька, І. Успаміны квестара / І. Ходзька ; пер. з пол. мовы і камент. М. Хаўстовіча. – Мінск : Universitas, 2007. – 197 с.

Загрузки

Опубликован

2018-11-01

Как цитировать

МІЗЯРСКА, Н. А. (2018). ХРАМ У МІФАПАЭТЫЧНАЙ КАРЦІНЕ СВЕТУ ЖЫХАРОЎ УШАЧЧЫНЫ. Путь в науку. Образование. Педагогика, (23), 51-53. извлечено от https://journals.psu.by/specialists_education_pedagogy/article/view/6125