MARKETING A MOBILE APPLICATION TO INCREASE THE PHYSICAL ACTIVITY OF YOUNG PEOPLE
Article Sidebar
Main Article Content
Abstract
The mechanism of the market launch of a mobile application to find partners for sports is considered and the distribution of basic resources for its implementation is justified. The features of creating and launching a mobile application are shown: the demographic audience and the basic functionality of the application. Based on SWOT-analysis and market trends, a plan-forecast for the launch and promotion of the application on the market was made. Project efficiency and financial stability are calculated. The internal rate of profit of the project is 68.07% and its payback period is about 3.5 years.
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
I. BURACHENOK, Polotsk State University
канд. техн. наук
References
Nike Training Club App. NTC Premium. Nike.com [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://www.nike.com/ntc-app. – Дата доступа: 03.02.2020.
Герец, А.Ю. Оценка рынка мобильного приложения по поиску партнёров для занятия спортом [Электронный ресурс] / А.Ю. Герец // Труды молодых специалистов Полоцкого государственного университета : электрон. сб. ст. – Новополоцк : ПГУ, 2019. – Вып. 30(100): Промышленность. – С. 106–110 (1 CD-RV).
Герец, А.Ю. Организационно-экономические условия реализации мобильного приложения по поиску партнёров для занятия спортом [Электронный ресурс] / А.Ю. Герец // Труды молодых специалистов Полоцкого государственного университета : электрон. сб. ст. – Новополоцк : ПГУ, 2019. – Вып. 30(100): Промышленность. – С. 102–105 (1 CD-RV).
Что такое монетизация сайта [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://www.unisender.com/ru/support/about/glossary/chto-takoe-monetizatsiya-sayta/ – Дата доступа: 24.02.2020.